2010. június 6., vasárnap

Vasárnap.jóidő.stb.=)


Helószijó.


Érzitek a jóidőt?*.*Süt a nap,summer van.végre.(LL)


Mareggel felmentem msnre olyan 10óra körül..nézem senki sincs fent.:O:Omondom mivan?^^.

Kb.1 óra múlva feljött vagy 2 ember.-.- aztán feljött *****is.:Dnem beszéltünk sokat mert ment valahova.:Snanembaj.


Délkörül megkajoltam és elkezdtem készülni hogymajd Dollyval megyünk ideoda.nagyszart.más progija volt.(Y)meg msnen se volt,a teloja is elromlott..úgyhogy el se tudtam érni.akkor csörgött rám az anyuja telojáról mikor már kiakartam menni az ajtón.-.-":Dezvolt 2óráig.ezután még felléptem msnre újra.xDhátmost ha uncsizok....:D beszéltem egy pár emberrel.nemsokat..mert eztis meguntam.De közbe feljött Dolly is.:D(Ł)beszéltem veleis és kitaláltam hogy ő egy pina.xDxD:D:D(L)(L)(L)aztán megbeszéltük hogy holnap mit veszünk fel suliba.-térdgatya.pántosfelső.tornacsuka.(nekisimacipő).dobókockásfülbevaló..:P na ennyiterről.


egyébként nagyonnagy felfordulás van Borsodba.:S Itt járnak már reggel 8-tól a rendőrök, tűzoltók és mennek Edelénybe meg mindenhova.:S:O valahol nyakig ér a víz meg folynak a kiköltöztetések.egyik ismim edelényi..aztmondta hogy gyönyörűszépházakba tör be a víz..:Onagyondurva. mimeg bevagyunk szorítva Miskolcra(L):S nagy kerülőutak megminden.fuuuh bazdmeg.:S:S a képen pl. a Sajó van.és mellette egy főút akar lenni.azis tiszta víz.:O:Ohátezvan.


Am hányóraisvan?xD mert annyira uncsizok.hihetetlen.!!!!


inkább megyek is hajatmosni..meg felfrissülök így estére.:D


Puszipuszi.ŁŁŁ *.*Nelly*.*(ŁŁ):D

Nincsenek megjegyzések: