2010. június 23., szerda

Plaza?nemondmár.:D^_^

Szhejááá..:)
namizujs?:Dörültök hogy végre sütött a nap?*.*mert én nagyon.=)végre kitudtam mozdulni otthonról és élvezni a nyár egy napját..:)o.OŁŁŁŁ
Tegnapeste még megbeszéltem Petrával hogy talizzunk ma..alapból bennevoltam.^^) kitaláltuk hogy megyünk mekibe,plazatetöre meg hozzájuk.:) Reggel 09:54kor keltem.Lassan utolérlek Dolly!;-)namind1:P még beszéltünk Petrával msnen egy kicsit.felvettünk valami Martint..xDcsak hülyeségből.nemis beszélünk vele:D:D elvoltunk:é aztán 2kor tali a babylonnál.(Y)elindultam 5perccel hamarabb mert úgyis közel lakok.Petra már ottvolt és felhívott hogy holvagyok máár?:Omondom jövök már nyugi.-jolvan holjársz??elindulok!! én:-De ne indulj már jövök!! -De már elindultam na!! mondom jolvan akk majd valahol találkozunk.xD nézemnézem mondom holvan máár? erre ott ül a buszmegállóba.:OO nagyonelindult.xD utána elmnetünk busszal a hősökre.senki nemvolt ott.1 deszkás se.:|?? onnan mentünk a plazaba venni McFreeze-t meg shaket:Dmind2nknek megfájdult tőle a feje:Saztán felmentünk a tetőre.volt ott 2 jopasi:D csak néztek.xDmi meg lementünk a tetőről aztán vissza.-->C&A.bementünk..mire kijöttünk már ott ültek a padon.leültünk jó messzire erre odaültek a mögöttünk lévő padra:O kimentünk a plazaból jöttek ki őkis.:Ode már nemérdekeltek annyira.-.-na sebaj.;)utána mentünk Petráékhoz!hát semmikül nemvolt.hülyéskedtünk olyanokat.xD de utána mentem haza mert muszájvolt beszélnem valakivel.:)de azért elvoltunk.
Délután még megbeszéltem Vikivel egy talit szombatra!:D jolesznagyon.:)ha jóidőlesz!(#)

naennyi mára.:)

Élvezd a nyarat.:) Nelly.^^.

Nincsenek megjegyzések: