2010. június 13., vasárnap

Sunshine,tenisz,tesco(Y)

Halli:D

A mai nap uncssi...:S

Felkeltem 10-kor...felléptem msn-re..senki nem volt fent(olyan akivel beszélhettem volna),na mind1.

Mentem (L)teniszezni(L)nagyon jóó volt..az edzőm szerint lebarnultam...11-től 2-ig a pályán...szval lehetséges:D.am bevezetésnek levezetésnek.10 perc futáás a tűzőő naponn:D(Y)(Y).de azéért jó volthh

Aztán hív Nelly..h mennyünk a tescoba vásárolni(Y)xD.Mert megyünk Tokajba holnap:D.

Végül ő bevásárolt az interspar-ba én meg a tescooba:D

Elmentünk a tescoba...vicces volt..
Nézzd már szatyor..KEell!!xDD
Vettem gofrit egy cs.van 6db.vettem 2 cs-ot(Y)mondom Nellynek kell még xDD...:PP
Itt van chips...ez tul drága...ez meg túl olcsóó.xPP
Dolly:-Na most megyünk és veszünk kutyakaját..:P
Nelly:-Minek??:O
Dolly:-Mert jön Tokajba Hógolyó is.xxP:O:O:D.
ennyit erről.

Hívta az anyuja Nelly-t,h menni kell:((

Haza mentem...elvittem sétálni mind a 3 kutyát(Fanni,Hógolyó,Pamacs)...olyan fáradt vagyok,h mindjárt leesek a székrőől.xPP

Úgy hogy inkább megyek is...

Páás D o l l y voltam


Nincsenek megjegyzések: