2010. június 17., csütörtök

Semmit tevős nap...=))

Haliií.szijjó.

hát a mai nap...röviden.:

kb.keltem 10-kor(Y)MEGINT!!^^
Msn-en megbeszéltük Nellyvel,h elkisérem a fodrászához..

Elmentem a búzára bérletet venni(Y)..és utánna indultam Nellyékhez...

Megyünk a buszmegállóhoz..erre jön velünk szembe Riisza mama(Ica néni)..köszönünk neki...erre...fut tovább..minek is kell köszöni..pff.na mind1.

A buszmegállóba meg Maffiával(Ági néni) taliálkoztunk..megkérdezte Nellyt,h:-hova megyünk?
Nelly:-Hát fodrászhoz...
Maffia:-levágatod a hajad?-és sokat vágnak belőle vagy csak egy kicsit...
Nelly:-csak kicsit..
Maffia:-ok...

Jön a 24-es felszáll erre integet(Maffia)=))(Y)...elkezdünk integetni..azt mondom:Hála égnek..HaHaa!!.de csak viccből...szeretjük mi azért a kis Maffiát:D

Utánna 10 perc múlva csak megjött a 12.es:D

Ülünk a buszon..azt mondja egy c.asszony mikor a Petőfi térnél volt a busz...
-Hee most hol vagyunk?ez milyen tér??:O
Én:-Kossuth tér te hülye!!
Nelly:-Ez a Petőfi tér te hülye!xD(rám értette)
Én:-jaaah télleg.:PxDD

Elmentünk a fodrászához..levágták a haját...

A fodrásznál beszélget a két fodrász..és akk azt mondja az egyik...szombaton voltam az east side-ba és ott volt Norbi nagyon részeg volt 16 Whisky után...nem csoda...
És akkor elkezd vele kötekedni egy pasi,h gyere játszanii!!de gyere már játszani,de gyere máááááár....:D
Norbi:-Tudod mit?Játszál te a faszoddal!!:P:PxDDD
HeHHe..igaza volttt!!!:D:D.xD

Bementünk a plazaba és ettünk sajtbit...^^..:D

Nellyit elkisértem haza..mert ugy se volt semmi dolgom:P:P.éss akk.jöttem haza...
Itthon már csak msn..meg Tv..xD

Elvitem a kutyáimat sétálni,mint mindig:D.szaaldtam velük jó sokat:DD..láttam két Buziit..ez igaz...ugyan olyan volt a hajuk meg a ruhájuk meg minden...egyiknek a haja:szőke másiknak meg szürkés fekete:O:O...tiszta gáz..még oda köszönt a szőke h.:Helloka!!...mondom(magamba)Uristen de egy nagy buzi vagy!!:DxDD:D

Ennyi mára..

Pusszcsii (*)Dolly(*)....ŁŁŁŁŁŁŁŁŁ

Nincsenek megjegyzések: