2010. június 25., péntek

Mainap?-->szar. Tegnapi?-->siráály.;-)

Hali emberek.[:
Mainap?
Reggel negyed11-kor keltem.:é:)) úgybeszéltük meg Heliivel hogy megyünk ma biciklizni.xDhát abbolse lett semmi..mert nemakartam.-.-"úgyhogy ma csak uncsiztam.ÚJRA!!mert geci nincs jóidő!vagyis kb.25fok.de a nap se süt.-.-" bevágtam délután 3 jégkrémet.:Pnyami:)
És hogy legyen mit írnom.beszámolok a tegnapi napról.:) Apámmal mentem volna el..de én reggel 6-kor nem kelek fel ezért..szovval felhívtam Vikit hogy menjünk plazaba meg ideoda.:)2-kor taliztunk a hősöknél.bementünk a plazamekibe..hát nemsemmik voltunk.xDjöttek a helyes palik..mimeg ott cserélgettük az asztalnál a helyünket.xDhogy honann lehet látni őket?!xDVikinek mindig jobb helye volt!:(:D:Dnasebaj.;-)jött egy rózsaszín pólós úgy 18éves pasi meg egy olyan 16éves is.leültek egy asztalhoz..bámuljuk őket meg minden..Viki meg aztmondja:-Mivan ha meglátják hogy bámuljuk őket és bevisznek egy sikátorba?xD oomajdpersze.:)erre én:-Inkább csak feláll a nagy pink pasi..elrúgja az asztalt meg a székeket..jön hozzánk...és vinnyigó hangon megszólal:sziasztok!xDaztán plazatető-meki,plazatető-meki.xDelvoltunk.utána leültünk egy padra.jött 2 helyes srác a szüleivel:|azért mi elég feltűnően bámultuk őket..Vikkinek nagyon tetszett az egyik..folyton őket követtük..elmentünk mellettük hogy nézzük a kirakatot,mikor visszanézünk eltüntek:Omertmár a mozgólépcsőn voltak.:|Viki meg ott mondta hogy ajjbazdmeg..gyere visssza!!!*-*olyanjovolt..:Dfél8kor mentünk haza.(L)
aztán majd holnap még felhívom hogy nem e talizunk megint.ŁŁŁ..mert Dolly csak vasárnap jön haza..és annyira hiányzik.:(♥.♥.♥.♥

Napáás.Nelly.+.+

Nincsenek megjegyzések: