2010. június 2., szerda

Első bejegyzééés:by (*)Nelly(*)

Szijasztok.=)

Mainap.röviden.

Elindulok suliba.Elkezd utánam jönni egy vén fasz..:s mondom okés.megyek tovább.xD Találkozok Dollyval.(LLLLLLLL)2-en szerencsére leráztuk azt a faszt:D

Elkezdődtek az órák.
1.Országismeret:Naon faszavolt.:P Senki nem vitt felszerelést szal bementünk az infoterembe.:DDD
2.Angol:Jóis lett volna ha az a ****** nem kapja fel a vizet mindenen.-.-Nem csináltunk semmit demár rögtön az asztalt csapkodta meg ordibált mint valami idegosztályra való gyogyi.-.-:P
3.Angoltöri:Természetből országos dogát írtunk mert az a geci angoltöri tanár sosincs bent..ááá de minekis?-.-"
4.Matek:Dogát írtunk volna..de nem volt eszébe..:P ami elég furcsa..^^.:D Még az előző matekon ráordít mindenkire hogy dolgozat mert nem bírtok csönbe maradni.Azt mondja valamelyik fiú(mert nem figyeltem.szokásszerint):-"Hát de én nem is tudok ordibálni mert itt ülök az isten közepéén"xDDDDD:D:D Amugy elég jóvolt ez az óra.:D
5.Nyelvtan: Na ez se volt semmi.:P A tanár már rögtön leordított Vivivel együtt(L) hogy miért nem mentünk ki a Tiszaira??!!(mert mentünk volna Tokajba de esett az eső)na tod ki ment volna ki esőbe..am se ment el senki csak visszamentek a suliba és nemcsináltak semmit.-.-na én most ezért minek mentem volna ki?inkább maradtam itthon msnezni.:D(L) És ezzel 35 perc elment az órából.abban a 10 percben egyből tollbamondás.pff.

Na ez volt délelőtt.xD Délután feljött Dolly.Kezdtünk magunkkal valamit.:P Amikor már készült hogy pakol,egyből hívta az anyukája:
-Na szia itt vagyok a ház előtt.Siess le!
Dóri:-Jóvan várjál kinézek az ablakon.....LÁTLAK...OLYAN SZÉP VAGY!!!!!!!!!xDDDD
Na itt összefostam magam.:P:P

Hát kb. ennyi volt ma.=)

Puszii Nelly.*.*^_^

Nincsenek megjegyzések: