2010. június 27., vasárnap

Ez már nemigaz.:/

Hello.túl sok kedvem nincs most írni.:s
Dollyval nem taliztam ma..nemtudom miért.talán mert kicsit hanyagoljuk egymást.ő pesten..én itt-.-ő már nyaralni fog..én itthon-.-  fasza.(Y)ő már megmondta nekem nyár elején hogy keveset fogunk talizni..de hogy ennyire?:OOOO énmeg: nyugi!összehozzuk mi;) nagy lofaszt.-.-" 1 hete/ha nem több/nem láttam..és következő héten sem fogom.:/ énezt nembírom. msnen dumálunk..de már nem a megszokott dolgokról..és ha ez így megy tovább milesz?júliusba márcsak 2x látom?:Ojolesz nagyon..:/pedig több olyan emberrel kéne találkoznom még aki számomra fontos..:)
pl:-Dolly♥Viki♥Petra♥Vivi♥Fru♥ésmég rengeteg ember.akiket lehet hogy életemben már csak egyszerkétszer látok..mert engem vár egy másik város.talán jobb,hangulatosabb mint ez!ott talán más ember lehetek!új barátokat szerezhetek..de a régieket nem akarom elveszíteni és itt hagyni!!!!szükségem van rájuk.kurvajoo nyaram lesz ennek tudatában.:/-.-"
De nem lelkizek tovább..majd ha lesz több info írok.

Hiány nélkületek.Nelly.ŁŁ

Nincsenek megjegyzések: