2010. június 8., kedd

Sunshine.Beach.Pedo.Köcsög. :DDD



Na szijaasztok.ŁŁ

Ma egy hete,hogy elkezdtük írni a blogot Dollyval*-*:D:D

Ajj nagyonjóidővan.Volt ma vagy 30 fok az tutii.=)(LL) De ez a mainap...annál tutibb.:D:D:P


Suliban gyajj..hogymivolt.:Dmivel mindjárt évvége és nyáriszünet,az osztályban most odaülünk ahova akarunk.na az tuti hogy egész héten Dolly mellett ülök.(LŁŁŁ)Ajj de dikk ŐK meg direkt mögénk ültek.-.-"öcsém ott tapiztak meg áhh.a többit később.:P

Első óra matek.dolgozat.jobban mondva év végi témazáró.:s:Sna ezmég elment.
ezután töri.én már akkor teljesen bevoltam kattanva.:PP leveleztem Dollyval..közbe ott ült mellettem.xDnagyvolt.:D:D na harmadik órán,azaz rajzon annyira szivattuk a tanárt.:p Vikinéni felírt valami Sixtone katedrálsit vagy már mittoménmit..oszt Matu meg ott mondja hogy milyen sex meg ilyenek.xDutána meg Vikinéni monda hogy add ide az ellenőrződ..nemis inkább ülj a legelső padsorba.erre Matu:-Hát mer ott jobban is fogok viselkedni.XDolyan beszólásai voltak...deazért nekünkis volt pár.pl.diktált vmit h írjunk a füzetbe.na egyaz h nem is vittem füzetet.XDmind1.:D diktál hülüyeségeket erre Dolly megmutatja hogy miket írt helyette mert nem hallotta amit diktál..volt ott olyan hogy:-Michaelangelo fekszik a padon mint egy csöves!meg Ádám és Éva megkúrása.XDfuuh úgy elröhögtük magunkat.:D:D:Dam az idegesített a legjobban hogy mondta hogy na akkor a 3 fiú jön felelni.és a többiek csinálhatnak bármit.na mondom Dollynak hogy adja már ide a fésűjét mert tiszta szarfejem volt.na elkezdek fésülködni.azt mondja:-Tedd el!-mondom te mondtad h csinálhatok bármit.na ez még semmi.de elkezdek beszélni Dollyhoz meg mondom neki h milyen jó a ceruzája meg a tolltartója oszt így fél szemmel nézeget.utána aztmondja:-Te is kijöhetsz felelni ha nem bírsz csöndbe maradni.ááá mondom mibajod van bazdmeg.-.-":@@hozzáse szólok.-.-"mind1.na 4. óra angol.nemvoltsemmi.utána tesi.uuuh nagyondurva volt.A lányok röpiztek meg hullahoppoztak a fiúk fociztak meg gyakoroltak Rónai kupára.na de mi Dollyval kihoztunk ilyen nagy gumilabdát.xDelkezdtünk vele játszani meg dobálgattuk erre odajön Zoli meg Peti.beszálltak őkis.:p mondom okés.(Y)és most jön amit korábban elkezdtem.a tapizás.na utána megunták a labdát,elmentek leültek a padra és mondták hogy menjünk miis.na odamegyünk erre..megkérdezi Zoli hogy kibírom e 7fogást.mondom neeem.erre csak megnézi..xDahjj.:Pmeg ott szivattak meg tapizak meg khmkhm..a többit inkább nemismondom.:DxDamugy Zoli azzal a nagy gumilabdával fejen vagyis "testen" rúgta a 2.-os Leát.xDaz a nagy gumilabda öcsém majdnem feldöntötte azt a 20cm-es gyereket.xDDDDnagyondurva volt. jah és Zoli megcsinálta a bokaláncomat.mert elszakadt.én amilyen bénavagyok azt se tudtam mivan meg hogy kell megcsinálni.XD mégegyszer köszii.:D

Egyébként Dollynak van egy nagggggyon jóhíre VELE kapcsolatban.^_^én ennek annyira örülök.(L)szeretlek naggyon Doollyyy.ŁŁŁŁŁŁŁŁ(L)(L)(L)

Ma délután volt a Rónaikupa.4-3-ra nyertünk de kiegyeztek egy döntetlenben.-.-"állítólag azért mert barátságba van a 2 suli meg nagyon meleg volt és nem tudtak koncentrálni.-.-éneztnemértem.namind1.akkoris NYERTÜNK!!!!!jah meg volt pompomtánc.nagyonszarvolt.először elment az áram.XDXDde mármind1.oszt még kaptak a táncosok fagyit emg chipset.-.-:D:D Na lejátszották a meccset mi meg Dollyval még bementünk a kisboltba chipsért.chiosajtosééért.(L)mostmitcsináljak.megkívántam tőlük..xDmeg utána még kicsit sétálgattunk.:D

Na ennyi voltma.most megyek mert menni kéne még a városba gatyót meg felsőket nézni.:D

Puszcssiiii N.E.(L).(L).Y.:D//képen Dolly és ééééne.//



Nincsenek megjegyzések: