2010. június 5., szombat

Sunshine*-*

Na sziasztook=)

Végre hétvége...*-*

Arra keltem 11-kor^^,h süt a napxDÉs nyár van(H)

Uncsitesóm elvitt bobozni TapolcáraXpJó volt...nem fékeztem,minek isxd:D


Aztán sétátunk Tapolcán...tudjátok ott van egy tó...az út mellett(nem a csónakázó tó)és ott fürödtek a cigányok:O:O..hát végülis nekik valóDx

Ott is ki van áradva a Hejő...tiszta durva...:S

Am láttam a Villantós haverját Tapolcán...a játszótéren...mondom....:P:P

Voltunk még erre arra...aztán hazajöttünk:P:(

Beszéltem Nellyvel...xP

Utánna kimentem megnézni a kuyámmal (L)Fannival(L) a Szinva teraszt,a Sajót,meg a Fonodát...áll a víz..:S Az Auchan-t meg a Decathlon körülvette a víz:O:O:O:(

Am úgy volt,h megyünk a plazaba Nellyvel..de nem jött össze:S..de majd holnap=)

Most am nem tudom,h mit csinál...max várja h*****fent legyen msn enxF
Én meg szintén várok valakitxD...na jóvan..erről ennyitxD

Angol törit kell tanulnom...:S:Sde hátmuszzály:S:S':(

A mához nem tudok többet írni...:P:Sam remélem Nelly holnap tali..és akk plaza meg minden...xD


CsoOk (*)Dolly(*)




Nincsenek megjegyzések: