2010. június 18., péntek

Hmm ez a jó bizonyítvány..:P

Halii.=)
Ma egyáltalán nem történt semmi érdekes.:S
Reggel 10kor keltem.:D:Dvégre egyszer nyáron:) demég ígyis álmos volttam.:s nanembaj.:é

Am. délelőtt csak neteztem..meg egy kicsit elmentem a városba.csak nézni pár rucit.dehát kell is.:D utána készülődtem évzáróra..(Y)hogy milyen szépen néztem ki-.-"de ezmost mindegyis:D
végig beszéltük az egész műsort..meg röhögtünk azon hogy egyesek milyen bénán mondanak verset.:P hátigen.:DA bizonyítványomról csak annyit hogy nemlett valami fényes.:Sa vártnál rosszabb..demost mit csináljak?nem gyötörhetem magam egész évben..-.-nemvagyok némi csira.xDilyen vagyok és kész:P lett három 3-as.a többi 4-5(Y):D Dolly kapott könyvjutalmat!6 tantárgyból javított.:é(LLL)szeretlek!♥ a teremben még röhögtünk Fannival egy kicsit.olyan hülyegyerek.de többet nem látom soha.=(pedig ilyen hülye gyerekből nincs még1 sehol a világon.nagyon szeretleeeek.!!!ŁŁ(L) Jah ésigen.pár gyereket most fogok nyáron látni utooljára.:(:( mert nem fogok többet ebbe a suliba járni.:( de erről most nembeszélnék.akinek elmondtam tudja miért.(L)nade ennyi.
Ezután hazajöttem.és uncsizok.

Na megyekis.nem untatok tovább senkit.

Nelly.=)ŁŁ

Nincsenek megjegyzések: