2010. június 9., szerda

Őrült nap..és.Jégkrémes Fanni.XPPP








Szia.sziasztok

Suliban Nellyvel UcCsó padba ültünk.na kikk ültek előttünk..?na kik?:o:O:PxD

Ország ismereten...:Ilyen hülye játékokat játszotTAK!!:DD.mi meg elvoltunk...:D

Angol:Témazárót írtunk-.-"...utolsó héten...pff.namind1.

Angol töri:Még tanuljak holnapra-.-"ohh de...xP...
Ezen az órán is csak játszotTAK:P:P....
Szandra néni elvette Zoli meg Peti telooját,mert észre vette,h játszanak-.-":PP

Matek:Dolgozatot írtunk MEGINT!!.-.-"
Először nekem nem jutott feladat lap...de utánna Ági néni ide adta a Helikéét...mert ő minek is írjon....Xp...
Aztán megszólal az értelem hangja:Fanni:-Tollal kell Maris?:P:PDxxxP...Erre a tanár...mit mondtál??:O:O...:P...és elkezdett keménykedni...:-Vigyázz a szádra,mert bedagasztom...pff.:D

Egész szünetbe ezen rühügtünk!!:P:P

Nyelvtan:Megbeszéltük a pénteket,mert megyünk bobozni Tapolcára*-*:PP:Dde jólesz wááá:DKár,h nem Ő nem lesz ott!!De azért Nelly is felülne még valakivel a boba(rajtam kívül)M*****val...
Utánna bementünk a könyvtárba filmezni...az Egri csillagokat kezdtük el nézni...kicsiit unalmas volt.........................na jó nagyon!!:P:PxDD

Ennek az órának is vége lett.elindulunk Nellyvel hozzánk.megyünk a folyosón erre látjuk,h ott megy a busz...mondjuk ok.akk megyünk a következőővel:PP. (nem tudom minek)de elmentünk a J.A.könyvtárrig...aztán Nellyvel egymásra nézünk:-Minek jöttünk ide??:P...értelmesek...na akk menjünk vissza..leültünk a buszmegállóba....jött a busz...elmenünk hozzánk...

Elvittük Fannit a ktyámat sétálni...megálltunk egy boltnál vettünk jégkrémet:P;Leültünk a buszmegállóba ott a sulinál,mert Nellynek mennie kelett a Szinvaparkba:)Én már nem kértem a jégkrémem és neki adtuk Fanninak..és megette:xPP(a vidin am ő látható,meg az én fejem néhányszor)na ennyi=))



Utánna jött a busz és Nelly:pápá:(

Hazajöttünk..felléptem msn-re...utánna meg ettem pizzát!!:Xd

Ennyi a ma:P:D

Nahh Pussy (*)Dolly(*)

Nincsenek megjegyzések: