2010. június 4., péntek

Bezsongva..=)


Helloo.:D


Hát ma az órák uncsik voltak és rövidítettek.:s:p.:P Gyóó az uccsó 2 órán annyit röhögtünk meg minden...:D

Előszöris a fiúk kitalálták hogy csak úgy engednek be az osztályterembe,ha kezet fogunk velük-.-:D Eztután annyira elkezdtek szekálni gecc..mi meg elkezdük őket verni.:P:PMegkapták:D
Aztán kiültük a folyosóra Dollyval..=)Azt mondja nekem Dolly:-Ohh miért nem ül ide senki?-erre jön Zoli.
Dolly:-Oh csak te jöttél?-erre jön Peti meg Matu..
Matu befeküdt Dolly ölébe,rám meg a lábát tette..-.-:D
Kicsengetnek erre azt mondja Editkenéni hogy menjünk székeket pakolni.na tudodmikor.!!-.-vittem 2 széket oszt cső.(Y)
jajj meg délelőtt megnéztük a táncosokat..-.-annyira szar az egész...őis ott rázza magát mintha fosna.:ppp jókat röhögtünk.:DD


amúgy nemtom mennyire tudjátok,de voltunk osztálykiránduláson Rohodon kb. 2 hete.úú nagyon jóvolt:D Főleg Fanni.(L)Fanni egy elmebajos gyerek,akit imádunk.(LLL)

Na elmesélek pár sztorit.

hajnali 1-kor lefeküdtünk aludni...Fanni hozott ilyen kis vizilovat akit Hippo-nak hívnak.:D Elkezdtük dobálni mindenkire aki aludt.erre odadobjuk Mónikára.(aki horkolt)Azt mondja neki Fanni:-He Mónika ne horkoljáá mer aládrúgok!xD utána nyugodtan lefekszik,aztán nagy hirtelen felkel hogy:-He Mónika nincs ott Hippo?xD eltelik 5 perc erre Vivi mondja Fanninak:-Am olyan hülyeség hogy véres a hold..miért véres a hold? Erre Fanni:-Biztos megjött a menszesze!!xDxD

Na szóval voltak itt pár érdekes sztorik.:P:P


áhh márcsak 7 nap és summer!!!!(ha a hétvégéket nem számoljuk)annyira várom..:)szerintem tiis.:D


Gyóó.ma délután elmentem a Fráterbe..**..**:DVolt ilyen konci..:Dmeg brake meg minden.:DAztán felhívtam Dollyt hogy jöjjön már őis mert egy kicsit uncsiztunk..Vikivel leültünk a bejárati ajtó lépcsőjéhez várni..eltelik párperc és halljuk valaki jön fel a lépcsőn aztán visszamegy.halkan mondtam Vikinek hogy ez Dolly?szerintem nézzük meg..erre Viki odakiabál hogy Dolly tevagyaz?xDés ő volt:D:Dfuhh aztán mentünk a suliba összevissza..olyan pasik voltak..csak néztünk.elneveztük őket Vikivel és Dollyval(L):-Villantós:megy a folyósón és lehúzza a nadrágját:omi meg ott röhögünk:D:$
-zöldgatyás:szimplán jóképű=)
-justin bieber:jólnézettki.^^)
-csikó szabolcs:Vikinek naggyon bejön.xD
ajj olyanjóvolttt.=)
na én már nemis írok többet..szercsipuszcsi.
Bye N.e.l.l.y. ŁŁ /A képen én és Dolly/:D(LL)

Nincsenek megjegyzések: