2010. június 7., hétfő

Phuu...meleg helyzetek napjaa^^:D:D

HiiHi!i!:P

UcCsóó héét!!:P(H)(H)(H)

Hát a mai nap se volt semmi...félreérthető helyzetek stb.xP

Irodalmon...:be kellett vinni egy lapot,h megyek-e biciklii túrára...én nem mentem volna....de elhalasztották mert már túl kevesen jelentkeztek:PVégül mi is boboznii megyünk,mint a 7.:Xp
Hát jobb lesz,mint a bicikliznii^^...

Angol...:csak uncsi.uncsi...és uncsii=(

Term.ism.-en DVD-t néztünk,de ne hogy azt higyjétek,h valami jóót...áhh dehogy.Xd...a Nemzeti parkokról-.-"na de vicces volt...Nellyvel annyit röhögtünk...:p(veronikááán).majdnem minden amit csinált...;(Y)

Matek:hát...feladatokat oldottunk meg a táblánxP.3 gyereket választott Ági néni..az egyik én voltam-.-"na..KI MÁS??!:O:O:PMeg még Matula:-Forog a belem!!:PDx.A korog a gyomrom helyett...:D
Nelly:-gondoltam valamire...Ő egy vizsla...:P****rexDhát igen..értelmes egy barátnőőm...:P

Tesii::phuu...na ez kész volt...a lányok röpiztek...fiúk foci...mi meg napoztunkxD(Nelly*Dolly)...de utánna huhha...áhh hol *******csak egy kicsiitXd.lényege:kicsiit durva volt az óóra végeee mert ott szekáltak meg mondtak olyanokat bazdmeg.-.-...:PP

Ének:..képeket néztünk:Los Angeles,Las Vegas,San Frasisco,(*)Hollywood(*)..meg ami még voolt...azt mondja Mónika néni:-Ez ugye élős oroszlán?XDD...nah...:P:Pohh nem játszós...xPP:O:O:PMatula mit szekált már...:PP

Óra után,buszra várva...:D.még meg zsaroltt..-.-"Még 1 hétiig..Zolii..amég élek..^^Dx.mondom..ez biztos nem vette be rendesen a gyógyszerét...Xdddd...nah ennyi volt a délelőtt..:P

Délután:csak msn...msn..és msn...na meg (8)(8)...jah és holnaptól a suliba oda lehet ülni ahova szeretnénk..hát én alap hogy Nelly mellé ülök és a KÖZELÜKBE:D:DJólesz.^^.=)és ennyi a ma...!:!!:D:D

Csook Dolly...:D

Nincsenek megjegyzések: