2010. június 16., szerda

Totál unalom,hiába nyár.:S

Sz.i.a.s.z.t.o.k.:D
mizujsvan veletek?:p mert itt semmi.csak unalom.:S

Kezdődött úgy hogy reggel már fél8-kor felkeltem.nemtom miért?!.=) namondom megnézem ki van fent msnen?volt úgy 5 ember megint.-.-". igaz.én keltem koráán.:P:P A délelőtt teljesen szarvolt.csak gépeztem mert esett az eső.megint!nem volt elég 3 hetet esni?még mostis.pff.-.-
na inkább hagyjuk is.
Délután buli lett volna.de ez sem jött össze:S sebaj.holnap nagy party lesz aztutii.=)Matula szervezi.csakúgy kitalálta suliban.:Pés csak minket hívott meg Dollyval.jah meg Petit.xD szval 4fős buli lesz.ha összejön.[: kaja,pia,zene nameeg üvegezés:D..nameg amimég köööll:D úgyterveztük hogy buliután elmennénk bowlingozni.*.*csak 250Ft. 1 óra.:Ddikkmondom.=) ajj csak lenne jóidöö.^_^úgy 30fok.újrra.(L)
Délután beszéltem pár fontos emberrel msnen.köztük Dollyval is.(ŁŁŁ)ááh olyanjókat röhögtünk.:P:P.elment úgy 2óra.(Y):é:D
ésmost totál uncsi waan.=(

Szóóóval nincs mit írnom már..

Tsááh.By:Nelly.[:

Nincsenek megjegyzések: