2010. június 15., kedd

Utolsó nap*-*..végree...:P

Na halii!

Most már végrree szünet!!(H)egész évben erre vártam..de szerintem mindenki:D:D

Mai nap halál unalom...azért kellett bemenni suliba,h ne legyek otthon??:P..hát.kb,:D.na mind1.:P

Délelőtt suliba vagy kint voltunk az udvaron...vagy fent voltunk és ujságot olvastunk(Y)már aki:D

A többiek kimentek a boltba,úgy h nem kérdezték meg,h kimehetnek-e..és akk gondoltuk Nellyvel mi is kimegyünk...vettünk jégkrémet..:D.menénnk vissza erre jön velünk szembe Maffia(Ági néni)..és rögtön megkérdezte,h kiengedtek-e minket...én meg:-Igen!.azt mondja megkérdezhetem Dzsumándzsitól(Szilvi néni)..:mondom:-ööö.petráék is kint voltak meg a fiúk is(kisit másra tereltem a szót)xD..elhitte..és akk mentünk vissza...utánna meg egész nap előle bujkáltunk(Y)(Y)!:P:D

Úgy volt bulií Matulánál..de amilyen ügyes.. nem volt nála kulcs...ugyhogy lefujva...de Holnapután lehet,h meg tartjuk...és akk utánna bowling is:D.meg plazatető.:D..jajj nagyon várjuk:P:D:D

Délutáán is csak uinallom:SS

Éss nem is tudok már mit írni:(Boccsi...

(#)SUMMER(#)

Dollly voltam:D

Nincsenek megjegyzések: