2010. augusztus 15., vasárnap

Velenceitó(L)

Hájcsii:D
úgyérzem most muszájvagyok írni:) nemtommiért.kedvem van:p
Háát tegnap este 2kor lefeküdtem.fél9kor keltem:/tiszta borús volt az idő meg minden.de aztmondták h kisüt a nap..reméltem is.mert mentünk a velenceitóra:)ŁŁŁ
tökjóvolt minden.néha kicsit csepergett az eső..de am elviselhető volt;-) na de a víz:ooooooooooo-> kurvára kurvára kurvára hideg:/// mikor bementem szinte nem kaptam levegőt annyira fáztam:s de úgy egy félóra mulva megszoktam.xD am mikor kijössz a vízből tisztára fázol meg minden nem?hát most nemúgyvolt.tudom mert nyárvan meg dögmeleg.de akkoris.tök fura volt.de akkor a víz miért volt kurvahideg?:o
jahés a kimaradhatatlan dolog...a palik.^^) hát voltakvoltak:) mindegyik csak nézett-.-nemtommiért..
de volt egy olyanhelyes...*.*és visszahozta nekem a labdát.:)))és mikor elmentünk integetett.:D:D:D
mindenestre emiatt nagyon jó napom volt:DDD főleg:::::
-tessék itt a labda!:)
-Köszi!:)

Nelly(L)

Nincsenek megjegyzések: