2010. augusztus 5., csütörtök

nemjoez.

szijo:)
hát igazavan dollynak.rég nemírtam.de nincs is kedvem.és szerintem be kell pótolnia azt az időszakot amikor bulgáriába volt és ő nemírt :p 
hát azért leírom mi volt tegnap.
Taliztam Dollymmal*.*jóvolt egy kicsit dumcsizni:)olyan megértő velem.legjobb barinő a földön(L) na taliztunk a búzatéri buszmegbe.mert nemvolt bérlete.xd de ezvan:P
utána megöleltük egymást meg minden azt aztmondja:-szija,szija....fogytá'?xDDDmondom jókezdet.xd amugy én hízni akarok..dolly meg fogyni.pedig nemis kövér.de őtudja.:sna mindegy. mentünk be a plazamekibe.mondom neki:-vegyünk már valami 1literes colát mer kurvára szomjas vok.azt mondja:-nee,neee!inkábbb valami nagyobbat!xD szoval vettünk 2 McFreeze-t meg egy 4decis colát;-)utána néztük az embereket szokás szerint.:P volt ott szőke,ribanc,pipaszár lábú meg cicanacis.-.- jó mondjuk a pipaszár lábú nemtehet róla.xd mert énis olyan vagyok..de olyan furi volt látni "magamat":/: )
azután mentünk a jeansclubba.néztünk felsőket oszt a biztonsági őr meg csak nézett o.O-.-mondom dikk.xd mennénk ki oszt jön vmi nagy szlovák csoport.oszt ott őrjöngenek meg röhögnek.rájuk nem szólna az b.őr?xd
bementünk a papír írószerbe.:D olyan tömeg volt.de vannak jó cuccok végülis.izés is van...newmoon-os..na én olyat nem vennék.rá van írva a táskára hogy cullen meg mittomén mi.xd pedig szeretem a twilightot..de azért ennyire elfajulnia.xDDD na utána néztünk tollakat meg kitűzöket.vicces volt.xd Dolly elakar venni egy hannahmontanás tollat.oszt mikor kiveszi a tartóbol akk szétjön.:D az egyik részét eldobta a másikat meg berúgta a polc/vagy miaz/alá.xDDhát úgykell azt.:D utána mentünk fel a tetőre.nem volt semmi oszt lejöttünk.:p megvette Dolly az új Girl-t.szájfény volt hozzá.bementünk a mosdóba kipróbálni,oszt nem volt jó.xd de a kezére ment..a szájára nem.xd oszt ott rázta meg nyomkodta.hát kicsit gagyi.xd meg sztem az újságba is most gagyi dolgok vannak.az előző havi jobb volt..sztem= ) bementünk megint a mekibe mert Dolly éhes volt.én meg addig olvastam a lovestoryt vagy miaz.xd arról szolt hogy egy csaj jól focizik és nem veszik be a fiú csapatba ezért fiúvá válik.xd baromság:/ utána mentünk megint a tetőre.ott dobáltuk az újságot hogy majd azzal csinálunk képeket.hát nemsikerült nagyon.xd
aztán elmentem Dollyékhoz.kutyáztunk meg neteztünk.Fanni olyan vicces volt.xd futkosott mindenhová.ettünk dinnyét meg kimentünk teniszezni.hát amilyen béna vagyok mindig félre ütöttem.xD Dolly meg azt mondja:-Nem ütöm át,nem ütöm át oszt átütötte 2x a szomszédba.xd meg a kutyákhoz:Dvicces volt
7-re hazajöttem.aztán csak tvztem.nem volt kedvem semmit csinálni.:sfőleg mostanában.szarul vagyok,gyomoridegem van.ráz a hideg,nincs étvágyam.mindez amiatt amit nem mondhatok el.de holnaputántol jobb lesz: ) szerintem.és remélem.

na ezvoltam én. Nelliiih.:)

Nincsenek megjegyzések: