2010. augusztus 9., hétfő

~Tenisz*RedBull~

Na csövi!
Nagyn jó volt a hétwége...jobb volt,mint vártam:D
Party-->citromossör-->redbull-->gatorade-->na meg tenisz
Szombaton felkeltünk 10.kor:O..jó korán.xD.elmentünk teniszezni olyan 11-kor...először redBullt ittunk,majd bemelegítés:P...aztán 4-ig megsem álltunk:D.najo kiss szünetekkel..de azért az 5 óra tenisz:D..
3 meccs -t játszottunk..szép szerváim adták*.*:D......és után egy 4-es meccs..alap,h mi nyertünk^^)apummal(egyik ismi gyerek-nagybátyámmal)-(és én meg apummal)...éés a legeslegvégén:(e.ismi gy.-apjával)-(és a megszokott páros:én és apa)...nah volt 5-5...40-40..és nekünk előny)és ott megnyertükhh:D.széép:D...kép sajna nincs:S...dehát nem arra koncentráltam,h az legyen:PP..na mind1.közben:Gatorade-t.(és olyan 2-körül)citromos sört nyomtuk..hát az de jóvolt^^):D
Aztán mentünk Tapira(H)..Bobzáás.(L)..és mikor VELE mentem egy hülye gyerek,nem is magyar.pff.ugy ment,h egy folytába..NEM GÁZ..hanem FÉK!...hát  igen ő egy nagyon nagy fék..!...ilyen gyereket...mögöttünk álltak vagy 6-an...oszt mindenki csak ment a másik után...pfff.uh.na mind1.után meg mentünk enni:D..jól belaktunk:W..
Aztán meg mentünk haza...és elvoltuk.."film készítéssel"...hehe..az amikor jósoltunk..ge**i vicces volt...és akk elestem..direkt...csak a flm kedvéért...és HaHa...
Na meg Carolin ledobott a kanapéra...és a hajam..lassított felvételbe...W.o.W...de tetszet:D
Na mára remélem elég lesz ennyi


Csook.Dolly

Nincsenek megjegyzések: