2010. augusztus 17., kedd

T.I.S.Z.A.U.J.-->(H):D

Na hali!!
Itt Dolly!!xĐ
Bocsi,h eddig nem írtam,de időm se volt meg semmi.xd
Szoval voltam szombaton Tiszaujba-->;alap,h strandon voltam^.^
Kiértünk bementem a medencébe csak megmártózni...ki is jöttem...xĐ
Utánna el akartam menni Vattacukorréé:D...erre megláttam az ismerőseinket...akiket már vagy 6-8 éve nem láttam..Utánnuk ordítottam egyet...és rögtön fel is ismertek:O:O
Dumáltunk.fürödtünk.:Dmeg minden^^)
Akkor voltunk a nagy csúszdáknál..mm..jóvolt.xĐ...taiztam Zsombiival(L)..nagyon:D..részletekbe nem mennék bele(Köszi)
És utánna úsztunk egy nagyot!!:PP
Aztán a pizza evés!!:PP..szeressük^^)
bementünk az izzé..Sodró.ba...oszt olyan sok cigány volt...xĐ
De miii(L)elvoltunk:D...
Mikor alakultak a dolgok..vihar lett...h a faszomat..mondtam én:@.sebaj.:(bementünk a fedett be a melegbe:O:P
Jó volt:ÉÉÉ...és onnantól csak.....(L)..na mind1.
Ennek a napnak is vége lett:(((


Na pás:Dolly

Nincsenek megjegyzések: