2010. július 2., péntek

úúú...ez a nap...=))(H):D

Na sziokka:D

ma nagyon jó volt=)).nem is tudom,h mivel kezdjem:D

Reggel felhívott barinőm,h ki kéne menni a strandra!!(Y) mondom miért ne..:D

Jött még a két(fiú)tesója+a hawerjuk,na őt nem hívta senki,de ha már ott volt,akk nem küldtük el.xxD..:P

Készülődtünk meg minden hívott,h indulhatunk.taliztunk a fötéren aztán go Beach(H)(#).xĐ

mindenki meg volt.:D..és mentünk be../Vittem ilyen labdát.Xd...(de nagyon kemény volt)..és elkérték a fiúk,h hagy jáccanak már vele a vízbe..erre mondom én:-miérrt ne,odadom csak nagyon
kemény.bedobtam a vízvbe elmerült.xD.mondom:-akk még el is süllyed.xdd.
mondták:n.b...nagy volt:PP.elmentünk napozó ágyat keresni.találtunk(Y).akk napoztunk egy kicsit(#)bementünk a vízbe..OO de jóó volt .xDD. utánna mondták,h adjam csak oda a labdát,mondom ok(Y)..jáccotak:D..de az a gyerek(a haverjuk)..ge**i mindig leejtette.pfff.na mind1.
Beálltam én is jáccani bnöm meg napozott..mondom a végén úgy mész haza,mint egy cigány.xdD.mmind1.
Jó nagyokat dobtak azért,de velem kímélet:D(Y)...mikor Gergő már 3-szor ejtette le a labdát..mentem segíteni.én is elejtettem:D(Y)és mondják 3 mp.után segytsünk??!..én meg nee nem kell erre ők akk segítünk,oda jöttek*.*és el is neveztek D Wach-nak(a C wachot kihagytuk,nem tudják az abc-t:D)xd,v mi a fa**nak:D..:P

Na szoval fantasy-a nap:D

D Watch:vagyis Dolly xĐ

Nincsenek megjegyzések: