2010. július 1., csütörtök

Júli1.:DTali Viviveel.ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ

Hali:D
nagyon jovooolt ma:) Vivivel taliztam(L)
Délelőtt beszéltünk még msn-en.megbeszéltük mit veszünk fel meg ilyenek:é elkezdtem készülődni kb.1kor. 2kor taliztunk a plazabejáratnál[: úúúúgymegöleltem.(L)(L)(L)(L)(L)(L)nagyon fog hiányozni:P aztán bementünk a plazaba.mondom menjünk mekizni!:Dbeállunk a sorba.aztán mondja a nő hogy ittis lehet kérni..mondom jo odaállok.xDmondom a csajnak:
-kérek egy 2decis colát és egy..
a csaj meg:-rendben 290 lesz.:OOO dikk még végig se mondtam.-.-"olyan béna egy nő.xD   aztán egy másiknál meg kértem egy hambit meg egy mcfreeze-t:)Leültünk egy asztalhoz és néztük az embereket.volt egy kislány aki teljesen olyan volt mint Fanni:OxD mikor néztem a folyosót akkor jött.xDén meg nagy hangosan eljkezdtem röhögni,Vivi meg aztse tudta mivan.mondom várjál mindjárt mondom.xD és elmondtam neki ő meg úgy röhögött hogy kijött a fagyi a száján.xDDDDDDDDDDáá nagyonjovolt.Ł utána jött Szani(L)ő is vett egy kávét és leült.mondtuk nekiis h figyelje "Fannit".xD na ennyit erről.utána mentünk tetőre.nemvolt semmi úgyhogy lejöttünk:Paztán leültünk a padra és mentünk is a hősökre:)ott áztattuk a lábunkat a vízbe.oszt felkért vmii túrista h fényképezzem le a kislányával.xDmegvolt.utána meg odaálltunk a nagy szökőkúthoz.öcsém úgy jött a víz:Otiszta vizesek lettünk.hát megvolt a nagy fürdés.xDD:D ott rohangáltunk a vízbe megminden.aztán kifeküdtünk száradni:Pés mentünk vissza a plazaba pisilni:éutána meg visszmentünk.várni palikat.oda ültünk ahoz a piramishoz vagy mi a rák az.xDoszt beszólt egy tata.-.-de nemhallotam.jobbezígy.:P..de semmi pali nemjött.csak egy malacképű.xd semmimás.-.-nasebaj:)aztán egyfolytában justin biebert hallgattunk.never say never(L)megmég csináltunk képeket.
aztán mentünk haza.:(de azért jovolt nagyooon.Ł
szeretlek Vivi.♥

na bye. Nelly.[:

Nincsenek megjegyzések: