2010. július 6., kedd

Megint Strandolás:D *.*(#)

Na hello!.mizujs veletek?:P
Itt minden oké!(Y).

Bocsi,h tegnap nem írtam,de nem volt kedvem:/:P.meg vipre töltöttem képet.xD.de ma délelőtt én írok..és délután (*)Nelly(*)..(Y)

Szoval jó volt a tegnapi nap is!!...megint Strandon volTUNK...bnőmmel.Csak most azz egyik tesója volt ott:/:P...de azéért jovolt.(H)

Megint sokat labdááztunk.xĐ..még azt mondja Gergő...:-nyújtasz...oh IGEN!!:D...:P
A kis medencébe:-Te simán Dóra vagy ...vagy Teodóra...ohhh...dehogy csak  Dorii..:D...
Meg ez a jégkrém CSILLOG!!:D..am télleg(Magnum:Gold;-);-)
Jaa..megh:-kidobjam..hát ..KöSzi...TE környezet védő..:D!.xĐ(környezet védelmet tanul vagy mit:D):PP

Na meg ott a nyaralóknáál:D...(kiejtése):keszádíá:D:D.xĐ..na elvoltunk:D
...jajj hámlik a KÖRMÖD!!xP..meg szinonímái:D(tudom,h rosszul írtam le!!:D)
Szegény,h elesett:{..:/..de azéért ott Röhögtünk...a végén Ő is:D
:-Mit fogsz csinálni otthon??:P...:-Leülök és közbe SZALADGÁLOK!:D...jóó..és mit csináltál?:P
Hát EZT!.XD..és azt hogy:?:O...na azt én sem tudom!!(Y):D
Erre:-Teee...AGYHALOTT!!:P..xĐĐ

Na ennyit márra MAGAMRÓL...mert még ugye Nellym is ír!!:D

Na páás:*Dolly*

Nincsenek megjegyzések: