2010. július 29., csütörtök

*~Bulgária~*

Na helloka!..

Bocsi,h rég nem írtam..de mint tudjátok(#)Bulgáriában(#)voltam..:D


Na szoval most minden okéé...lehet,h talizok PESTEN Nelllymmel..:D..most egy kis élmény beszámoló Bulgáriááárol(;-)

Nagyon jól telt ez a 2 hét:D.Voltunk egy nemzeti park féleségbee..!!:Dképeket találsz..;-)

                
Na meg a nessebari aquaparkot sem hagyhattam ki!!:D.képek alapból^^)
  5.nap voltunk a városba..hát voltak nem komplett emberek..fotón is látszik..am a 1.képen egy kígyó akar látszani:D...a 2.on meg egy kis kroki:D(Y)xĐ...am azért nem lettek túl jó képek...mert ezért fizetni kellett volna vagy 2000Ft-ot..legalább is egy képért..mondom,dikk:OO..így tehát nem fizettem...és nem is lett jó minőségű...de azért az értelem az látszik(Y):D

Erre pedig fel akartam ülni...na már mind1...
Bevásároltam a városba ahogy kell^^):D..:P
Nessebarba is találtam hülye embert:D(Y)(Y)Tetszett;-)...most 3 kép rólam Nessebarba;-)a 3.-on egy templomnál este;-):DNem olyan jóó..:D:P
Sokat Fürödtünk..jól le is barnultam:É:É..meg minden...ezt így nem lehet elmondanii...nagyon jó volt...Panna.Patya.ŁŁŁ...junior teniszezők clubja^^).xĐ.mi alapítottuk(Y)..HeHe...és nekem kellett Emma,Zozi(Zoé) na meg Panna körmét kifesteni...Bulgáriai manikűrös:D(L)(L)(L)..találkoztunk Bulgária szépével is:D...xĐ____________________________________________

Ellenőrzik apát a rendőrök:P.mutat neki vmit a rendőr...erre azt mondja Anett:mit mutat neki??:O..jaa lehet,h egy divat magazint...:P:O:O:O
Na meg Bulgáriában-Sveti Vlasban:egy amerikain kórház...na persze...:PP

Azt mondja Patya...ez tiszta ~Török feeling~...:O:O.biztoos:D.na ennyit erről...
Most még láthattok pár képet az én partomról a (L)Sunnybeachről(L)...forever>3333..na meg még 2-t rólam:D..meg az apartmanról...meg arról a helyről ahonann növeltük az adrelaninunkat:D.xĐ.na meg egy templom:P.de tényleg ennyi:D:PPPPSunny beach>3333Medence...yee..:P2010-ben és 1957....:PP


Na mára ennyi remélem elég lesz...ezzel be is pótoltam azokat a heteket még nem írtam;-):D

Pussza Dolly_Ca

1 megjegyzés:

Dolly*Nelly írta...

ááá az a izzé amire felakartál ülni az nagyvolt.xd
és a zeneee:yolanda be cool-we no speak americano(LLLL) kedvenc!!