2010. október 9., szombat

Minden változik...













Na hali!!
Bocsi,h ilyen későn írok,de Balcsin voltam,na meg iskola kezdés..szval így minden....
Kezdeném a Balcsis dologgal...:hát Siófokon voltunk 3 napot,ismijeinkkel,tök buli volt az egész...
ÉN voltam a legfiatalabb,de vitek mindenhva:D..igaz tesóm is ott volt..de az egyik ismerősünk ott maradt a 3 éves kis:Árminnal(L)(akit nagyon szeret mindeki!!!:D,meg tesómmal ezért voltam vagy 2-3 ig a városba(H)..ott volt egy jó bnőm:Lilly,aki 16 éves:),hát voltunk a Coke Clubnál...:D...tök party az egész,*urva sok emberrel,szinte tele voltak:O:O, majd pár év múlva belülről is letesztelem:D
Aztán voltunk fagyizni meg minden.:D...kb 1 körül megyünk a sátányon,erre oda szól egy helyes kb.16-17 éves fiú,h egészség Babby!!:PP...(sört ivott):W.....na szval tök jók voltak az esték is;)...
Napközbe napozgattunk,meg fürödtünk,de azért nagyon hideg volt a vííz:OO___________________
Átmentünk Tihanyba komppal,ahol a Hotel Club Tihanyban szálltunk meg,ismét ismerőseinkkel voltunk,de ők viszont már külföldiek,ezért velük ritkán találozunk,meg minden és nagyon nagyon vártam,de hiába...
mindj.részletezem..ők egy 5 fős család 3 gyerekkel:D...2 lány és egy velem egy idős fiú...akit már születésünk óta ismerek....:P...és Ő a legjobb fiú barátom VOLT!.:D.....nah igen...
Ez a Hotel Club Tihany Balatonon a legmenőbb szálloda,5 csillag,(*)teniszpálya(*),bowling,csúzda,termál,meg még kurva sok minden.....éés hát nagyon örültem,h együtt "nyaralunk" végre(de ez csak 3-4 nap volt),mert ígértek olyat,h 2009-2010 telén majd megyünk egy szigetre ami teljes luxus meg minden,de nem jött öszze,de azért velük szilvesztereztünk;-):D...igaz most télre is tervezzük de...nem tudom h összejöne...sztem nem,de....kituggya...szval az a lényeg,h nagyon örültem :))......................oda értünk apa hívta az apjukat,h mondja el hol vannak,h mi is oda menjünk...(mivel ez egy qurva nagy üdülő központ...)..megtaláltam őket a homok focinál,ott voltak minden az 5-en...
Ő focizott...én meg...csak bámultam..az anyuja mondta neki németül,h jöjjön oda hozzám de csak azt válaszolta,h DE RÁM SE NÉZ!!!...:D...először viccnek tünt,de aztán..:(
Szval így kezdődött...oda mentem köszöntem is...csak intett egyet,az anyujájék még 2 felnőttel beszélgettek akik szintén németek......ismét csak focizott,és vártam,h jöjjön,h csináljunk vmit...de,nemjött,aztán feltünt a haverja,aki mellesleg anniyra helyes*.*(szőke félhosszú haj;kék szem)ahhw.,de annál bunkóbb mint kiderült...elvileg már kicsi kora óta ismeri.pff.mert egy suliba jártak....(nem állt össze a kép,h h került oda az a gyerek...)....utáána már le se szart hát mondom nem esett vmi jól...de a 2 lány tesója viszont mikor megláttak rögtön oda rohantak hozzám,h menjünk úszni vagy vmi...aztán egész délután velük voltam,mivel...
Este mentünk enni...Balatonfüredre,vagy hova:PP...na igen....erre ott volta a haverja meg az a két felnőtt is,és mint kiderült ők egy család... Amin nagyon kibuktam,mert úgy volt,h csak velünk lesznek,na ennyit erről.ok hát itt kezdődött az egész,ettünk aztán kitalálta Ő,h annak a gyereknek csúnya szavakat mond magyarul,h mondja nekem...,ugye ő német ezért volt poén(de szegény azt se tudta miről van szó..ahha prsze,nagyon is tudta....pff.na mind1.és ezentúl akármikor oda mentem hozzájuk,akk csak anniyt mondtak TÜNJ MÁR INNEN!!!:'((...ezek engem teljesen kikészítettek.....hasonlókat csin.még aznap este...,meg még voltunk a Tescoba.xĐxĐ,mert reggelre kellett kaját venni..ott is csak rongáltak...uhuh...
Aztán másnap reggel elmentem apummal teniszezni(L):D...és ugye ők is jöttek,velem nem is játszotak,mert,h én béna vagyok,hát erről csak annyit,h szegény vízben élő állatok.xP...elég sok labda esett a Balcsssiba....és azért nem volt az a teniszpálya olyan közel a Balatonhoz--->HaHa.bénák...eb apa szerint meg még az Ő apja szerint is jobban játszok....pff-pff.na igen...egész nap nem láttam őket(Y)...nem is volt túl nagy baj.....
Este megint tali kaja miatt...volt képük tesómat is ellenem fordítaniuk,ilyen szemeteket...na folytatódott ugyan  így...
Reggel megint tenisz:P:D.De olyan hirtelen eltüntek,alig láttam őket a pályán vagy 10 percet(Y):D...utánna mint kiderült elmentek ahoz a gyerekhez,a ő házukhoz(faházakban aludtunk)():P(L).Nem is láttam őket aznap vagy csak  2-szer... mikor ettek,:@és ez azért szemétség,mert nem voltam ott,pedig előttünk mondtam,h éhes vagyok,erre fogták elmentek enni,engem meg se hívtak...:S:S(jah és tesómis ott volt(Y):(()...ok....meg délután,mikor bementek a vízbe,én mentem utánnk mert én is fürödni akartam egy kicsit,és nemjött be velem senki,(mert a tesójai fáztak)meg minden...megyek be erre jönnek ki(Y)(Y)....volt ott velük még egy pár német srác(hát igen kicsit sok volt a német.x'D ),akkor Ő nekik is olyan nagyon szép szavakat mondott,mint pl.:kurva:@...ennyire hülyéket,nem vették észre,h anyum is ott van....szval kicsit bukta,mert aznap este vacsinál mondta a szüleinek,de mondjuk nem hitték el,mert ő egy ilyen álszent tipus(igazából még nem is ismertem ezt az oldalát,jobb is VOLT),na igenn..és...utánna azt merték hazudni,mikor nem voltam ott(ez nem is véletlen),h én bántottam meg őket,mert,h én mondtam nekik csúnyát meg ilyenek..,aha persze....am írjátok meg komiba,h kinek hisztekk...kösszi:))
Végre eljött az utolsó nap,amikor csak pakolás,és mentünk is,hát igen, 'A Nagy Elköszönés",de csak attól a bunkótol meg a szüleitől,adott puszzit is:D..kis álszent ő is....:@:@...
Utánna még elmentünk Siófokra ebédelni meg a sétányra sétálni....háát nagyon egyedül volt,de megérdemeltee..azon kívül tesómmal volt,de ő csak hülye játékaival untatta:D:D...Hehe...megkaptad!!!:D...ettünk,és volt egy ilyen labdám szivacsos...xĐ...kivettem játszani(gondolhatjátok,menniyre unatkoztam,ha egy labdával játszottam),beejtette tesóm egy autó alá(Y)...mert a kis hülye elloptaxP..na igen..és kiszedte nekem ŐŐ:D...ennyit tett meg amit meg tudtam neki köszönni...aztán mint mondtam,elemtünk sétálni:D:D...jó volt beültünk egy szimulátorba is(H):D..nem ült volna velem be,csak tesómmal...pff..én meg a tesóival(Y)....namind1.
Képeket majd találsz..és köszi,h végig olvastad!!!(L)...számomra ez nagyon fontos volt!!:P
Ez azt jelenti,h egy barátságnak is vége,és nehogy félre értsétek,nem ezért az esetért,hanem mert megismertem igazából..,már voltam náluk is persze és akkor is fura volt,de akkor még nem figyeltem fel erre az oldalára..hiba volt...Lehet,h így hülyének néztek,de csak mert nem éltétek át,és ez is csak rövidítve van a teljes sztory helyett...

Puszzzzááá..Dolly voltammmm:D

Nincsenek megjegyzések: